hellu :)

hellu !
vaknade klockan halv 10 idag men egentligen va klockan halv 9 eller? det är ju vintertid, vilket innebär ..?
vetifan, har precis packat och ska be mammi om sjuss till amelia snart, men hon svarar ju inte den elakingen så vet inte:(
har skrivit till henne i sms, msn, ringt på hem tele ,hennes mobil, hennes syrras mobil, frågat robin vart hon är men hon är helt borta
man ska tydligen alltid ringa 3 ggr på mobilen, men det tycks ändå inte funka och verkar bara vara när hon är i skolan
men ska nog åka dit iaf snart så får hon mig som en liten överraskning

Och ni som tjatar på att jag inte kan gå utan smink eller löshår, IT'S NOT TRUE ! men ni kan tro på ryckten för vi vet vad det är som är sant, den senaste veckan har jag gått utan löshår i skolan och nu ska jag åka utan smink, så nej rycktenrna är inte sanna så tro inte på dom, bara omoget att sprida.

Jup,men nu måste jag skynda mig lite också,ska städa lite i rummet innan jag åker med så ja.. ni får ha en underbar dag och just det!
Amelia har ingen data för den är på lagning så antingen tar jag med den här eller så kommer jaag inte blogga något ikväll och uppdatera imorn igen, får se hur jag gör

Puss på er, chao!♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

förändrar du dej för att bevisa nåt och bli omtyckt eller för att du själv vill?

2010-10-31 @ 13:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0