hej älsklingar!♥

HEJ ÄLSKLINGAR!♥

Sitter här i mitt rum och hjälper mammi lägga in en annons på tradera , min gamla röda everst jacka . Vill någon köpa den gå in och kolla !
Har precis pratat med cassandra i tele och nu ska jag snart dra mig till the bed , HÖH
Idag va jag och mammi på stan en stund, beställde en ny touch mobil till mig för min andra är sönder och så men jag ångra mig, pallar inte betala typ 1000 kr för något som kommer gå sönder igen och igen och igen. Och det kostar bara mer att reparera den att köpa en ny..
så när den vi beställt kommer till vår brevlåda ska vi lämna tillbaka den ! så ska jag ha min sony eriksson ist , den är fin !
Sen när vi kom hem åt jag piråg och plugga lite om sex&samlevnad
annars har det inte hänt något speciellt idag mer än att jag har sovit när jag kom hem från skolan och knappt kom upp imorse för jag var så sjukt slut efter bodaborg igår

Angående löshåret också! Juste, har fått sålt löshåret som va 45 cm till leyla, och ruvejda ska nog köpa det andra bruna, så det finns ett blont, och ett brunt kvar, med bloonda slingor fast ganska slitet.

JAG ÄR BÄST PÅ HUVUDRÄCKNING ! Skulle bara säga det HAHAHA
Min skolvecka ser ut så här :
idag: bearbetningsfrågorna
imrn: NO , plugg !
ondag: träna till provet i bild , OMG!
tordag: prov, kill me..
På fredag är det studiedag, puss påt !
Ida kanske kommer och sover hos mig på torsdag, får se :)
Går nog och lägger mig snart och bloggar inte mer för idag, men kankse imrn bitti, puss!

Köpte plattång idag , ni vet den som är både plattång och locktång.


Kommentarer
Postat av: Mia

Vad heter plattången och vad kostade den? :) måste ha en ny xd

2010-10-05 @ 15:35:25
URL: http://stylebymiia.blogg.se/
Postat av: arlinda

min plattång älskling :)<3

2010-10-05 @ 16:31:14
URL: http://arlindaqvick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0