har sovit bort hela eftermiddagen, sug !

Herregud, jag har sovit bort hela dagen. Jag gick ju och la mig och kollade på shrek sedan somnade jag vaknade vid 3 och kollade om någon hade skrivit på msn sen somnade jag om igen och vaknade nu. Nu måste jag ta tag i dagen ! Plugg, plugg plugg är det som gäller. Ska se när mammi kommer hem om hon orkar hjälpa mig, Sedan imorn ska jag kanske vara hemma och jobba, får se ! Pallar inte dra mig till skolan och man får faktiskt vara hemma ibland om man säger till i tid. Sen på fredag tror jag leyla kommer och sover hos mig sen lördag ska jag nog till amelias messa och sen hem till henne, Det blir skit bra hör ni
men nu måste jag sätta igång och plugga asså
Puss&kram vi hörs senare !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0