håll mig uppdaterad

Helluu sweeeties !

what are you doing ? själv sitter man och chattar med felix och jonte, ♥
idag blire nog att dra ut snart och träffa en soon, får se
har precs ätit , gjorde köttbullar när jag kom hem , it taste goood !
i veckan vet jag inte vad jag ska göra riktigt men ikväll blir det iallefall ergonomi uppgiften som jag ska pluggaaa som ett djuuuuuuur med.. ORKA
va på stan med alwa idag med, köpte lite new stuffs men bilder kmr later !
kiss !♥


planer för helgen (kommer nog ändras)
fredag: leylaälsklingen ♥
lördag: träffa gullungen felix!
söndag: va med alwa, plugg/sleep


Kommentarer
Postat av: L1CKY :*

tagga fredag brudN^ ! <3

2010-10-18 @ 22:00:33
URL: http://leylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0