för dig ska jag göra det tusen gånger om

keeeeeeeeeeeeeften

heelllu fuckers ! ddddriver loo.. omg , det känns som friday today, blää! det är typ måndag ? TJUUUUT :'(
suttit med matten hela kvällen, det handlade massa om busstabeller och frekvens ? ;oo shiiit
i the best sooo fuckkaaa the resten
höhö, driiiiver men har blivit masserad osckå, hoho
gick utan löshår , ofiiixad kan vi kalla det idag ! det gillar vi yeeaah

tråkar framför datan nu herregud
HAHAHA, ag skulle fixat krilles design HAHAH har jag gjort ddt ? NEJ  han är skittarg , buhu sörry !
ska strax sova faktiskt , är skiiittrött på morgonenarna jag orkar inte skooola , det är sääämst
men ja ja ja , leyla bajskorv är min slyna , loveu darling !
ska fixa mina naglar nu, graffitti snyggt, kommer bild later

chao ;*♥


Kommentarer
Postat av: L1CKY :*

love you min slyna <3<3

2010-10-20 @ 15:12:54
URL: http://leylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0