drar ut snart

hej mina sötnosar !♥

kan börja med att säga att angående inlägget om paow, så menade jag ju att hon sumpa sitt fina liv pga av killen hon hade sex med och det var precis vad jag skrev, så ni som komentera kan ju kanske börja med att läsa hela texten innan ni kommenterar, alla har egna åsikter, så . sorry om ni missförstod något jag skrev men ta en titt igen i såfall eller sluta skriv och säger bara det moget att skriva anonymt :)

aja, sitter med leyla nu och vi fixar oss ska snart ut och träffa några, mirza tror jag. kommer blogga senare om vad som hänt under dagen . vi hörs senare och ni får bild från yesterday!


Kommentarer
Postat av: Ida

Hé!Kolla in min blogg huh?! har du gjort din design själv?Hur fixar jag det så jag kan göra det själv?

2010-10-22 @ 20:48:52
URL: http://tazsle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0