älskliiiiing

Hey baby !

Ligger i sängen med datan nu och har precis tränat klart på dadaismen och allt vi har prov på imrn.. omg
iallafall skolan gick bra ! Allt rullar på sen hade jag ph och efter det drog jag ut till lindö till amelia älskling hon va så söt.. hon skulle göra pannkakor till oss för vi skulle ha plugg mys , sen kommer jag upp till henne och fick ta på mig mysiskläder sen kommer jag in i rummet och så äre skit mys :( hon hade köpt pizza och fixat med allt , aaw ! älskar dig strumpan ! sen va jag där och lagade mat med henne , nej då jag kollade på superhjältarna med sophia och robin (a) den är så bra ! Men sen iallafall satta jag en godis i halsen , typ en sån där tablett jag fikc inte ner den seriöst ! Drack allvarligt 11 glas vatten och den va kvar det gjorde skit ont :( sen fick jag ont i magen men nu är den borta igen som tur är ! haha jag höllde på att dö . Sen pluggade vi iallfall och sen drog jag hem runt 9

Imorn är det som sagt prov och sen studiedag på fredag , chill . Ska nog va med ida då och amelia imrn kväll igen !

Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på film eller något ,sov så gott så skriver jag imrn ,
Puss!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0