stockholm

Hej alla goa och glada !

kom hem för en stund sen, har precis duschat, gjort hårinpackning, rakat benen och allt det
ska snart gå ner och göra något och äta men först tänkte jag berätta om gårdagen

vi vaknade rätt så tidigt, eller jag väckte amelia runt klockan 8 sen fixade vi oss och käkade frukost
sen kom papi och några och hämta upp oss med bil, amelia hade ingen aning om vart vi skulle
men sen drog vi iväg, sen när vi började närma oss stockholm fattade amelia att vi skulle till STOCKHOLM!
papi släppte av oss vid idol hotellet sen började vi vandra ner för gatan, gick lite på götgatan och amelia fick sina pengar
sen började vi shoppa, gick ner i en tunnelbana och frågade om vägen till någon kille men han visa oss vägen till liljeholmen istället
HAHAHAHA han va dum i huvvetm & vi va vilse :( sen frågade jag någon som jobbade på ON OFF och då fick vi en karta
tog tunnelbanan till T- centralen och gick av, shoppa som fan,
orkaar inte skriva mer men tog bussen till norrköping runt 7, sen hämta mami oss och vi åkte till lindö
sov hos amelia, hoppas du fick en underbar kväll hjärtat mitt !

idag då.. sophia (amelias syrra) kom in och väckte mig vid typ 8!?!
sen sjöng vi för älsklingen och hon fick sina presenter sen åt vi tårta och jag vet inte :)
men nu sitter man här
ska sova rätt tidigt idag för jag känner mig lite krasslig :( ont i halsen och så,
men imorn är det prao på min gamla skola som gäller , en meter att gå bara CHILL SOM FAN
så är det,
men vi hörs senare
puss !♥
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0