söndag- plugg, plugg, plugg & beck!

Tjena mittbena!

Kom hem för en stund sedan och nu ska jag ner och duscha, sen plugga lite tror jag. Måste läsa på om demografi och sen ska jag kunna 30 glosor på engelska och alla länder i sydamerika, afrika och asien. Sjukt jävla jobbigt! Prov på fredag så jag säger bara plugg, plugg och mera plugg. Men det är väll det söndags kvällarna är till för? Att förbereda sig till skolan på måndag. Senare ikväll ska jag avsluta dagen med att titta på Beck. Jag har velat ladda ner "Den svaga länken" skit länge men inte gjort det, och nu går den ju ändå på tv så det kan man ju inte missa!

Hade mycket planer för idag, skulle träffa davve, ricki och yerko men det blev inget? Hur orka man hitta på något en sån här dag, kolla ut licksom? Men men, nu ska jag gå ner och se vad som händer sen plugga.
Puss på sötnosarna sålänge!♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0