skitungar

Hej cheyor & några killar kanske? ;)

Nu är jag på topphumör, hör på depp musik malin karlsson :( RIP gullunge !
Men jag är ändå glad och det är bra det, eller hur?
OK, varför är jag så glad då? :o

1. JOSSE KOMMER PÅ SJUUUKT BRA SÅNGER !
2. jag är inte hungrig
3. jag äger ut alla skitungar !

Haha, jag är sjukt duktig på att hitta på massa anledningar och jag vet att ni gillar't ?;)
Har kekat förut, duschat ochså.. Pluggat med ööh, jag är pluggis :) Nu ska jag strax se film, ojsan klockan börjar redan dra sig till 9 :o HAHAHA ingen tidsuppfattning?

Va på stan idag och köpte naglack med ida&alwa. Hittade en sjukt fin nyårsklänning med som jag bara SKA ha !
Redovisa matte idag, jag är grym aså. Kommer inte på något mer att skriva om nu,
Inge bra uppdatering idag men det är sorligt , buhu vi är inte 15 !

Plattar mitt hår nu sen löshåret & ska snart välja kläder till imorn också, får se vad det blir, eller kanske ska ha lockigt :o
Men ska strax sova eller se film, haha jag är söt och så ska jag hämta godis, andycandy är min bästavän ♥
Orkar inte skriva mer nu men ni vet att jag älskar er alla,
Puss på er babes !

& nej jag står inte ensam på Gina & tar kort, Alwa va bredvid :D



Kommentarer
Postat av: Josefine Hedblad - hon du vill va, men aldrig kommer bli

1. JAG ÄLSKAR DIG

2. JAG ÄLSKAR DIG MER

3. JAG ÄLSKAR DIG MEST!



sjukt fin e du babe! <3

2010-11-24 @ 14:49:33
URL: http://jjosefinehedblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0