på topp

Kom precis hem, mami drog nyss och snart kommer alwa och vi ska fika och mysa sen senare kommer amelia och hela tjocka släkten för att fira mig , för er som missat de ! Haha, sist dagen på praon idag.. bad att säga hejdå till alla, saknar dom faktiskt men jag ska komma på deras julspel december någon gång.
Drogar min favvo låt som ni vet höh, josephine är en tumlare och jag mår skit bra av många anledningar ! :o
1. jag har pengar
2. jag fyller år idag
3. alwa kommer sen
4. amelia kommer senare
5. vi ska äta tårta
6. jag bjöd på glass i klass två idag, alla vart glada
7. jag åt precis nyss lite kärleks mums , det är kakor och heter inte snoddas amelia!
8. mycket mer !
9. vi har vevat up svergies flagga
10. mitt liv är klockrent!

Va på sibylla med mami på lunchen och käka, gott sen hade jag "fredagsmys" och då körde vi musik lek och sen fick barnen glass ! Sen efter det gick vi hem och barnen fick hälsa på min hund. Jag fick massa tekningar av tjejerna i klassen, dom är för söta ! Och tydligen är jag gratis :o stavnignen är sådär.. men jag älskar er endå !

Ha en sjuk bra dag för det ska jag ha .
Puss !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0