Min ängel

Jag tror inte du fattar, eller kanske efter många ord vi sagt borde du förstå att du är mer än en vän för mig.
Du är något extra, du är den man aldrig funnit tidigare. Du är som någon ängel som är på låtsas. Du är för underbar för att vara sann.

Älskling, Du är nog den ända som verkligen förstår.. Alltihop !
Du är helt jävla otrolig, att du hjälper mig. När mitt liv är på spel rättar du till det, Alltid!
Hur kan du? Är du på riktigt, hur kan jag ha funnit dig älskling?
Du är min dragkraft genom livet. Verkligen oerhört tacksam för att du finns världens bästa tjej!


Kommentarer
Postat av: Josefine Hedblad - hon du vill va, men aldrig kommer bli

Gumman!

Du vet att du alltid har mig, jag är på riktigt.

Jag älskar dig syster. Oavsätt vad som händer, jag är här och jag kommer alltid vara med dig.

DU är underbar!

Världens finaste, i love u vännen!

2010-11-25 @ 20:25:43
URL: http://jjosefinehedblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0