jävla is helvete..

Men tja!

Har inte bloggat tidagare idag men det har sina orsaker..
När jag tog bussen hem från skolan halkade jag på rumpan och slog i svanskotan. Jag hållde på att dö!
Jag har aldrig gråtit så mycket i hela mitt liv! Ni vet ju hur sjukt ont det gör eller hur? Så nu kan jag knappt sitta eller stå eller gå eller ligga.. Jävla is och snö!
Det är skit! Fick några tablettar av pappa för att smärtan skulle försvinna men det hjälpte inte, får se om jag kommer orka någonting asså. Men efter allt detta somnade jag, vackande av att någon stod brevid mig, det va Amelia! Hon hade tagit sig hit, vilken gullig tjej! Så vi käka ( hon gjorde mat till mig, känn dig stolt bebi!) Sen pluggade vi lite och pratade, mysigt ! Alltid lika härligt när du kommer förbi .

Hon drog för några minuter sen och nu sitter jag här själv, målat naglarna och ska snart välja kläder till imorn, får se vad det blir !
Men vi hörs nog inte mer innan det är sängdags för mig, vilket är alldelles strax pga att jag är helt slut och ska upp ganska så tidigt imorn, så jag säger godnatt och ring eller messa mig om ni vill något.
Puss ♥

Sorry, har inga bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0