inte orkat blogga tidigare..

Sitter här nu och min data är fortfarande trasig så blir att sitta vid stor datan hela kvällen istället.
Har inte orkat blogga något tidigare idag för att jag har haft fullt upp. Jag och alwa vaknade runt halv 12 och då bestämde vi oss för att åka med mami in till stan senare, så vi fixade oss och tog bilen in. Gick på stan i flera timmar och jag hittade ett par tights och ett jättefint linne som jag köpte. (Kanske lägger in bild på det senare, eller imorn.) Sen åkte alwa hem och jag med. Kom hem runt 5 och har bara suttit här ända sen dess. Kekat så klart och färgat mamis hår precis annars bara chillat här, målat naglarna osv.. Skönt! Tänkte att det inte skulle bli hemmakväll idag först, emilia skulle komma sen anna sen skulle jag till stan osv.. Men det blev inget, helt ändrade planer ! Men det är väll skönt det med någon gång, eller hur?
Nu sitter jag på facebook och msn och snackar med några sötnosar. Blir nog att sova rätt sent idag, ska kolla lite film och tv senare sen får vi allt se vad som händer. Men ha en fortsatt bra kväll så länge så bloggar jag senare igen
Puss!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0