hemmamys & skolkläder levererade

 Kom precis hem från samtal på skolan, vi kollade med läraren så att jag hade koll på alla uppgifter och va fas med mina mål. Gick jätte bra&nu sitter jag bara här och chillar. Fick mina skolkläder med som jag beställde för sådär en 3 år sen, ha..ha.. Och JA jag är stolt över att gå på kunskapsskolan, något mer?
Kollar runt lite på fb, bloggar och såklart är online på msn ! Haha, vi ska snart äta tror ja.. eller jag hoppas. Är sjukt hungrig, åh! Då blir man grinig.
Alwa kommer nog om någon timme så snart ska jag kila iväg till affären och köpa lite gott. Blir hemmamys today ! Är slut efter en intensiv praovecka.
En vecka kvar sen blir jag fjorton! Haha, om en månad, typ två fyller alla 15 igen och jag är sen, förlåt mig så mycket ! 19 november, då föddes jag, men det kunde ni nog säkert räkna ut .. :o
Haha, jaja, ska dra mig nu ,
KyssN^






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0