bäst i svergie

hej gullungarna !

topphumöret ever här ! sitter vid stora datan för min data är lagg & jag tänkte bara uppdatera lite snabbt sådär ;)
kom hem för en stund sen från amelia men nu ska jag gå ner & se film med brushään min, vi ska se på Bäst i sverige, DEN ÄGER JU! sen får vi se vad som händer men sover hemma ikväll iallafall
Imorn blir det att träffa alwa som gäller tror jag ! hon kommer hem från konfa lägret så jag ska nog åka till henne lite senare på dagen, men bloggar nog mer innnan jag somnar, för ikväll kommer det bli en sån där natt jag är vaken hela natten, sitter vid msn och drogar cola, jag lovar ! haha, ska dra ner nu
kyss på er ;*♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0