äntligen är jag fjorton!

Jag är fjorton, inte fjortis utan bara allmänt söt och glad.

Sitter här och hör amelia prassla uppe i köket. Hon ska hämta godis så ska vi fira mig, nej utan se film :o
Släkten kom förut och fira mig och jag är skit glad över allt jag fått, farmor kommer nog förbi imorn en stund och lämnar en slant till mig. Jag är jätte glad för allt jag fick, tack!

Amelia halkade in här runt halv 6, hon sprang in på toan sedan fikade vi med släkten sen öppnade jag amelias paket hon köpt. Seriöst vad söt ! Köpt saker för typ 1000 kr till mig, gumman älskar dig!
Sedan har vi inte tagit en promenix runt okka och snackat om allt i snö ovädret och kom nu in för ett tag sedan och ska nu bara svulla chips och premiera för Saoer cream eller vad det heter :o har inte kekat det på åratal !

Nu ska vi mysa och kommer bilder på allt jag fått, och en gitarr seriöst i mitt ♥

Stålsträngad, aukustisk och sån man kan koppla i förstärkare i, asså omg sååå fin! För er som inte vet spelar jag, gjort lite låter osv men inget jag vill dela med mig av, haha

Puss för nu hörs nog senare !♥

andra bilden är från mig ! / ame`







Tack för alla presenter älsklingar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0