ångmaskiner är för coolingar

Hej snyggingar!

Pluggade nyss och nu sitter jag och chattar med milly, hon ska komma för hon vill ha köttfärsås intesant?
Fryser som en stucken gris, snart blir det keka lite food då och sen film och mysa i sängen bara för jag är så sjukt bra på allt man kan äga på!

Dagen då.. först hade jag redovning i sjöjd, gick skitbra. Ni ska vara stolta över mig cheyor!
Va på stan lite med kajsa på lunchen sen efter maten hade vi labb, vi lekte med ångmaskiner och massa sjukt kul
men det va något fel på min kajsas emils och gurras så sen va typ förstörd och det ryckte inte om den, buhu!
Sitter och kollar amelias blogg nu, AVSLUTAD FRÅGESTUND VA DET RÄTTA ORDET !
Men nu är det keeek som gäller som sagt,
Puss! ♥

Vårat lok va cooolast!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0