@ amelias place

hellu !
är hos amelia nu, sitter ensam här för hon är hos sin pappa och kommer om några timmar?!
haha, igår kollade vi på 2 skräck till, eh.. först House sen Saw 1, eller hur man skriver det. skit bra!
sen gick vi upp på rummet och kollade på min stora kärlek och sen somnade vi eller först färga vi amelias ögonfransar :) sen iallefall somnade vi runt 3

idag då, vaknade jag av "hilmen är oskyldigt blå" som amelia hade satt på för jag skulle kunna vakna fint och fridsamt, men sen va det inte så :( det va alarm! klockan va 11 och ja va tvungen att gå upp, sen duschade jag och sen käka vi köttbullar och makaroner och nu sitter jag här :)
Ensam i amelias hus utan att veta när hon kommer hem :o

Men nu ska jag lägga mig i sängen och kolla klart på min stora kärlek eftersom vi somna igår,
puss !♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0