ame tja

Vaknade för en stund sedan, och nu har jag bara suttit vid datan och så´
Ska fixa naglarna snart, rosa eller vita tror jag, sniggtt va?

Igårkväll så såg jag på the last song, somnade inte riktigt till den men nästan, sen kolla jag och min brusha på fucking åmål, men han somnade så jag stängde av :(
Gick in till mami och la mig sedan somnde jag där och sov där över natten, och nu sitter jag här
Blir nog att va hemma idag, licksom det är söndag? Japp, kanske ska baka något senare eller bara mysa med familjen.

Puss på er så länge ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

jävla greednaus,

2010-11-14 @ 12:39:35
Postat av: lucke

Anmäl dig till dagens blogg om du känner för det :P

2010-11-14 @ 13:41:34
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0