tänker inte slösa mer tid på dig

Fan topphumör här trorja?

Hejsan alla söta

Idag har jag vart i skolan, typ inte så kul men men.. sen efter det åkte jag ut till Amelia i lindö och typ var där,
Hennes Älskade syster Tuvis fyller år idag! Grattis fan, sen åt vi massa gott och så , firade henne helt enkelt. Sen hjälpte jag amelia med hennes novell. fan jag är braa! Har redovisat matte idag med, vad allt går bra när man äntligen jobbar, vilket inte jag kan med en viss person som ALLTID tar killen framför, men när jag väl satt med söta alrinda gick allt bra . Fan , älskar dig sweetheart.

Kom precis hemma, typ ensam och grejer så om någon söt vill komma, kom bara! haha, ska duscha snart. Puss !




Kommentarer
Postat av: arlinda

så sööööt älskardig med! <3

2010-05-08 @ 10:45:23
URL: http://arlindaqvick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0