spela aldrig så du förlorar

Hej alla underbara där ute !
Ska passa på att berätta lite om helgen nurå


i torsdags sov jag ju hos arlinda, det var mysigt och så, paula var med där, vi somnade ganska sent så dagen efter var jag trött som fan, men så äre? ;) sen typ skola och så , på kvällen hem , sen till cassandra, va där, såg massa film: Fucking Åmål, Lejonkungen, Tomten är far till alla barnen.
HAHAH, jag orkar inte göra något längre, är bara hemma hela tiden,
sen dagen efter var jag där, vi såg film då med och så, sen åkte jag hem på kvällen,
sen åt med mamma och anton, såg på något tv program och så, jag är ju sjuk :(
sen somna på kvällen, vakna typ nu och så, ska va hemma idag igen, SJUK kallas det!
kommer typ massa bilder nu, från allt möjligt!









t




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0