mitt liv till ett helvete värt att leva

Hej alla goungar

jag suger kuk på att uppdatera ? fan inte skrivit på hela dagen , det är inte bra de :(
men men, pluggat som vanligt idag och sjuk som vanligt med, amelia kom till mig vid 4 och vi typ gjorde ingenting men det är ändå alltid lika bäst med henne, sen åkte jag med henne eller följde henne till typ lindö ... nästan ! :D
hon sover här imorn och så, för jag är fortfarande sjuk så jag kan inte gå någonstans :( men men, har duschat nyss och ska dra mig till sängen nurå!



tack för du existerar allrabästavän. utan dig skulle jag skulle jag inte finnas kvar, inte orkat stanna kvar eller kämpa men som jag sagt förut älskling "du gör mitt liv till ett helvete värt att leva"

ilu.

Kommentarer
Postat av: Ruvejda

Det är tomt utan dig på skolan!

Krya :)

2010-05-28 @ 07:02:41
URL: http://ruvejda.blogg.se/
Postat av: amelia

ÄÄÄÄÄÄÄÄLSKLIIIIIING DU ÄR BÄST !

2010-05-28 @ 15:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0