men sjukling då :(

Jo, jag bloggade ju idag men det blev ju ett ganska kort inlägg...
men idag har amelia vart hos mig sen klockan 2 till 9 , hon är för rolig.
Jag är ju sjuk och jag ska va hemma imorn med, hoppas jag är frisk till helgen så jag kan sova hos min lilla gumma.
Men men, vi får höras och jag ska absolut försöka blogga mer imorgon eftersom jag ska vara hemma då med
Nu ska jag lägga mig och kolla i en tidning eller kolla på New Moon eller vad fan den där twilight heter
ska börja ta lite bilder så ska amelia fixa min design och header, börjar bli trött på det rosa gammla vanliga skiten
men men de får vi se,
juste kankse ska färga mitt hår eller så skiter jag i att göra något med det eftersom det ända kommer byta färg i sommaren, men ja vill bli blond, fast jag kommer aldrig kunna få samma fina blonda färg som jag hade men men..
nu blev det vädligt långt inlägg för att va så sent som klockan ändå är , jag ska ju sova eller nej det behöver jag egentligen inte för jag ska va hemma och är sjuk imorn så ..? men men , vi slutar med att säga att jag mår bäst och älskar att ni läser bloggen
puss!

                                             ame guud vad söta i vintras !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0