allt du gör betyder

du betyder så sjukt, från att ha varit allrabästavänner och ristat in varandras namn på armen till att hälsa i skolan och inget mer, men nu har vi plockat upp kontakten igen, du får mig att må bra. för det är bara dig och några till jag behöver , i skolan och allt. du finns för mig och lyssnar, du förstår och allt. alla minnen vi skapat, sen försvann allt, alla vakra ord vi sa gick bara sönder. so what? ingen betydelse.. men nu har vi plockat upp kontakten igen, du är en av mina närmsta, jag skriver för att visa hur jävla mke du betyder egentligen, kan inte visa på riktigt hur glad jag är som har en vän som dig,så jag skriver i ord att du är nästan allt för mig , en stor del av mig. tack för du finns, allt du gör betyder så mycke, kanske inte visar hur tacksam jag är , men arlinda jag är det ska du veta.         
                           
                               

Kommentarer
Postat av: arlinda

jag får tårar i ögonen av att läsa, jag är så jävla glad att vi plocka upp kontakten igen för du är verkligen underbar, vet inte vad jag hade gjort utan dig! du betyder md så jävla mycket för mig, vi måste börja umgås mer också! älskar dig!<3<3

2010-05-18 @ 18:33:29
URL: http://arlindaqvick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0