we pradied you god!

hejhej blogg!
komde nyss hem , va med amelia och så.
vet ni eller ?!?! :O
jag var på gudens tjänst eller va fan det heter. det va jätte konstigt , man fick gå fram och dricka omellet eller oblad eller något och sjunga typ:

" we praied u god , we praied you " hahaha. och sen innan hade jag sagt till amelia och bah:
- jag vill inte ha uppmärksamhet!
sen när vi komde in och satte så komde det en präst och bara :
- skulle ni kunna gå med ljusen fram till katetern? ¨
hahaha, jävlar va kuligt.
men sen komde jag hem och nu sitter jag här oc käkar chips och läskis,
och vi har inget varmvatten !!!!!
jag kommer döööö, ska typ gå till mormor och morfar och duscha imorn eller ikväll eller något
haha, men men ..
hejrååå!!!!!!

( jag är söt )

MEN GUUUUD, FÖRLÅT !!!!!! DET KALLAS OREDIGERAT!



Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ! varför säger du förlåt ?

2010-03-09 @ 19:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0