veronicahardebro

gumman , vet inte vad jag ska säga , måste bara förklara att du är en underbar vän.
vi har haft det fram&tillbaka, varit ifrån varandra länge, men vi ska komma tillbaka till varandra igen, hoppas jag.
för jag saknar dig, den där glada tjejen som man alltid hade kul med, men nu har jag märkt en annan sida av dig med, .. det går att snacka med dig, igårkväll mådde jag skit , sedan börja vi messa , och vi är så lika egentligen . som vi kanske inte tänkt på eller ens vetat om tidigare. vi har bråkat mycket och så men jag vill inte ha det så , för jag vill ha dig som vän. en man kan snacka med , veronicahardebro , tiden vi hade var underbar, och den kommer komma tillbaka, älskar dig!

Kommentarer
Postat av: vveronica

gumman, jag saknar det vi hade.. när allt var bra, jag hoppas värkligen att det blir så igen, för alla minnen med dig är bäst! du betyder hur mycke som hälst o du finns alltid där, clara älskar dig. hihi kommer du ihåg typ första gången vi va så klädde vi ut oss o tog massa kort, vilka töntar hääh :') puss <3

2010-03-09 @ 17:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0