stan !

Hej!
 
Imorse vakna jag hos Amelia, i fixa oss och drog till stan med några , sen drog vi till Lindahls och fika. Sen träffa vi Johanna och hennes vän i stan . Sen träffa jag Amanda host :) men sen iallefall så drog vi till någonstans och kolla på någon Erik som alla visste vem det var, men inte jag (KOLLAR INTE PÅ MELODIFESTIVALEN) han uppträdde sen träffa vi Veronica och hennes kompis, snacka lite med dom , sen gick vi och jag köpte ett linne. Sen kommer Veronica och Josephine och den där kompisen igen :) så snacka vi lite sen bestämde vi oss för och gå till "Gu va gott" och äta. Så drog vi dit och käka pizza . mums! Sen kom Johanna och Sofia så vi hälsa på dom och allt. Sen drog vi med 116 hem allehopp :) Och jag drog hem , skulle ducsha men vi hade inget varmvatten! så jag åkte till mormor och morfar och duscha ,kom hem för ett tag sen och ska till Alice snart med Anna , sen kanske Alex eller någon kommer :) puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0