sovde hos allrabästavän!

tjaaaa tjaa !

igår var jag med cassandr asen åkte hem typ runt tre,
sen va hemma och så.,
åkte till amelia typ vid halv nio eller något, hon komde och mötte mig vid hemköp så köpte vi  godis.
sen åkte vi till henne och typ ingenting.
idag ska jag tyldigen med på hennes gudtjänst eller något skit (hon tvinga mig)
haha, men så vi ska snart dra oss till Lindö Kapell sen till hennes mamma så ska jag hem sen ,
fitt skola imorrn,.. måste redovisa st 12 -.- orkaaaa jag är inte ens klar
sen är det matte jag måste göra ett jävla prov och så..
men nu ska man inte tänka på skolan, för idag ska jag ha helg :D
haha, puss hej !!!
en dööögammal bild på mig,johanna& amelia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0