sälen imorn!

hej hej !

ganska bra humör här , sitter och har precis ätit MCdonalds :)) fetto här ;)
va på jävla stadium arena idag och hade sån dära friluftensdag :D
haha, vad rolig jag är :)) naerå men det var iallafall väldigt sådär halv kul.
men jag har trängingens verk nu :O för vi kom tvåa på sån där staffet, eller vad han heter (h
jag och cassandra ska till bussensfabriken nästa helg :D ahah , vi är ju för bra
men imorn åker jag till sälen så jag kommer inte blogga något :( har inte ens med mej datan :'(
*snyft* klockan är fan halv tio och jag har inte packad. det måste jag göra :)
JAG HAR INGA PENGAR OCH BARA FÖR MIN MORMOR OCH MIN MORFAR ÄR SNÄLLA SÅ GAV DOM MEJ 500 KR  :D
hihi, jag är glad idag vafan?!?!? :D

- kommer sakna dig älskling när jag åker, :/<3

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0