romme!

hejhej ,
uppdatera inget igår, för hade inget att skriva om&hade inte så mycket tid till datan ,
idag iallefall då fick jag gå upp kl kvar över fyra för att jag skulle till romme 
kom till skolan&gick på bussen runt kl 6, sen kom vi inte iväg förns halvsju
inget blev riktigt som planerat för våran buss körde en jävla omväg
vi skulle kommit fram runt 9 men vi var inte där förns halv 11,
körde iväg med michaela&paula först i
blå&röda backar, sen när jag&paula&michaela skulle åka en sån där lift med 6 sittsar i så trilla jag
typ klämpa mej och massa :oo

jag blev jätte rädd, så han fick stanna hela maskinen, det var jävligt pinsamt !!
men sen börja jag asgarva xd
sen drog jag och mickis i lite svarta backar första gången
men jag trilla en gång
och michaela sa till  mig att inte titta ner men det gjorde jag iallefall
shiite, höjdrädd som fan här!!
men men, det gick great iallefall
sen gick vi och käka och samla ihop grejerna runt 4
det blev en ganska kort åktur men jag är i allefall nöjd.
komde hem till norrköping vid nio,
sen när jag kom hem duscha jag&fixa lite.
snart ska jag krypa i säng och nu känner jag och tycker att det blir lite för långt inlägg :o
så jag slutar skriva

puss! tack alla som var med till romme, u make my day !

( ni får tyvärr ingen bild på mig, för jag såg största jävla skabb ut)

min&michaelas skidor


michaela



bild från liften


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0