moalindquist, saknar dig.

Moa, aso shit vad länge sen men fan kom tbx ,

Du va min bästa vän , när vi va små vi lekte, hade kul

Ingen brydde sig om utseendet elr om man var ful

Vi var oss själva och bara levde livet

Det jag älskade med dej var att man alltid tog dig för givet

Som min allra bästa vän , men det var fett länge sen nu ,

De som förut va så självklart att de var jag och du

Du bytte skola och lämnade mig själv , du som var min andra halva,

Vi dela allt tillsammans , kunde snacka om de mesta

Vi va så små och det fans inget i livet som hette festa

Det var dockor som gällde , va oss själva med varan

Men en dag så gick du iväg och bara försvann

Vi tappade kontakten, och snacka inte mer

Det är svårt att klara att leva utan dig, utan dig som står och ler

Fnissar och skrattar , det var en underbar tid,

Jag saknar allt de där , när det bara var vi

 

Mitt hjärta det blöder, du kommer väll tillbakx ?

En dag blev allt bara kras

Mitt hjärta det blöder för jag saknar dig

Du och hon som var det viktigaste för mig

 

Du var min livsglöd, som aldrig skulle ta slut

Men nu idag har den brunnit ut

Du var den som alltid gav mig ett leende på läpparna

Som var min diamant och min bästavän

Men nu sitter jag och skriver för det var så länge sen

Nu vi träffades och jag fick se dig le

Det var så länge sen , jag hoppas du saknar mig me

Kan inte beskriva i text eller ord

En dag till utan dig och det blir fan självmord.

Allvar jag klarar inte mer utan dig

Du var allt för mig

Men du bara bytte skola och försvann

Mina tårar bara rann

Och dom fortsätter rinner

Ner för mina kinder

Tills du kommer tillbax och fyller det tomma hålet

Med dig i mitt liv har ja äntligen nått målet

 

Mitt hjärta det blöder, du kommer väll tillbakx ?

En dag blev allt bara kras

Mitt hjärta det blöder för jag saknar dig

Du och hon som var det viktigaste för mig

Mitt hjärta det blöder, du kommer väll tillbax ?

En dag blev allt bara kras

Mitt hjärta det blöder för jag saknar dig

Du och hon som var det viktigaste för mig..

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: moa

mitt allt - clara.

du är bäst, utan dig..

klarar jag mig inte. fan va ja saknar dig!

2010-03-23 @ 21:25:08
URL: http://moalindquiist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0