kort inlägg

hej hej .

försov mig imorse (jävligt trött efter romme)
sen skola, efter det skulle jag va med robin men det blev inte så..
så jag åkte till caassandra och nu är jag här
funderar på att sova här, för jag pallar inte vara hemma.
hejdå .

- har ingen lust med någnting längre , har fan gett upp hoppet på hela mitt liv.

ame shaaaa, nu äre såhär att ja heter cassandra och ja sitter här oh skriver :D jaa, för clara snackar md alwa i telefonen, oh ja gjorde dt nyss md. oh alwa sa att clara oh ja lät likadant :OOOOOOOOO
jo men så kan dt ju vara, japp. ja måååste bara bara berätta att ja HATAR claraseilitz, förlåt clara om du läser dt här elr förlåt fredric om du läser dt här. men ja bryr mej it ett skit :D föööör, ja tkr it om henne oh hon tkr it om mej :) nu drog clara :O så ja ska nog sluta skriva här, elr så an ja ju chilla på hennes blogg hela natten (h) men ellafall puss&hej :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0