jävlar, dålig uppdatering!

har inte bloggat på riktigt länge, ska fan bli ändring !

i förr går var jag med alwa, vi varde på stan och jag köpte lite grejsamojser och så sen åkte vi hem och gickte till sibylla och köpte lite mat och åt :) sen gjorde vi ansiktens mask och så , sen åkte hon hem och jag plugga för jag är duktig .

DAGENS KÖP:
Tröja , Gina tröja 99:-
Tights , Lindex 129:-
Lösnaglar, 79.50:-
 
 

igår var jag hos älskling och såg film och så , sen åkte jag hem runt 9 och så :) ( bara för jag är söt så hade jag på mig min nya tröja när jag var med robin )


nu sitter jag här och är sjuk med en söt anna i tellen och hon hälsar till min blogg för hon är rolig :D



Kommentarer
Postat av: puuh

älskar dig hjärtat §§

2010-03-24 @ 16:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0