ingen rubrik

Imorse typ åkte jag till skolan var där och så. På förrmiddag gjorde jag matte prov :( INTE KUL!
Och så sen typ drog jag med Erika och Julia till maten och efter det hem till erika, var där ett tag och så.
Sen tillbaka till skolan . Efter skolan stanna jag kvar och jobba med min bild grej, så jag blev klar. (För jag är duktig) Sen iallefall gick jag och Leyla till mc och till stan och jag köpte foundation. Sen åkte jag hem , nu har jag snackat med Anna hela kvällen. puss på henne! Kolla hennes blogg som jag fixa (hh

www.annaekman.blogg.se

Nu ska jag lägga mig i sängen för jag får inte blogga :((


HEJDÅ! :D


Kommentarer
Postat av: ae

tack så jätte mycket för allt du fixa & tack för kvälls sällskapen älskling , älsksar dig så jävla mycket & du vet att jag finns<3

2010-03-29 @ 22:43:20
URL: http://annaekman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0