GODMORGON!

GODMORGON ALLA GLADA LÄSARE!

Igår runt 6 eller 7 gick jag till Alice, vi fixa oss sen drog till stan , där var Anna så åkte vi till Smedby och skulle träffa Leo men nej nej, han var med några andra fitter! Så vi åkte med 116 , ringde Vicke och sa att vi skulle till han , men han bah: NEJ, ring tidigare nästa gång ! Alla bara dissa oss .. Men vi åkte ändå till Lindö men sen vänta vi på bussen (Anna bytte om) :D haha, det var en peddo gubbe i fönstret så hon gömde sig bakom en buske eller nått . Sen drog vi hem till Alice, hennes mammi hade hyrt en film, SKRÄCK :( Sen ringde vi Wille så kom han och såg filmen med oss :oo det var läskigt ! Alice och jag höllde handen och Anna börja nästan gråta :( Alice hoppa på mig när det var läskigt ! Men jag hade redan sett filmen :oo men men , sen skulle jag dra hem vid 1 så dom föllde mej :D ( jag var rädd)

- tack för en underbar dag , älsklingar & fuck alla dom dissa oss ;s

Imorse väckte mammi mig vid 12 jag gick upp och så. Sitter fortfarande här ofix :o Klockan är två vafan?!?!
Jag måste göra något idag förfan.Mammi kom hem med ett svart linne till mig från Gina :) för jag tappa bort mitt andra.. haha, och någon kräm :)
Iallefall Ska till Älskling runt 4 och sen måste jag plugga SV -.-
Sen ikväll vet jag inte :)
PUSSSSSS!!!!!!

 


Kommentarer
Postat av: anna ekman

morr på peddot i fönstret ;***



älskar dig så sjukt mkt clara !§

2010-03-28 @ 21:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0