filmdag!

men tjaaa
idag vakna jag försent , har gjort det varje dag den hära veckan, vart döööötrött
sen sjussa mami mej till skolan , sen hade vi bild och sen lunch .
sen idrott sen skulle jag och mamma till någon bankgrej och göra sån där kort till mig men vi börja bråka och jag lacka och allt sen vägra aja sen när jag kom hem satt vi och snacka i fem år..
men men , sen åkte jag till cassandra runt 6 och skulle sova där ,
sen gick vi och köpte pizza och massa godis , men när vi stog i kassan så hade vi inte råd :((
så vi fick lämna colan (det var sååå pinsamt.)
men men , sen gick vi upp och typ data , sen såg vi på Rum 1408 .
och nu ska vi se smala sussie eller vad fan det heter , sen se shrek , :D
filmdag !!!!!
(messa inte min mobil är på lagning )
kommer mer bilder från dagen senare , eller imorrn !


Älskar Dig Cassandramarathörnqvistamneklev, lämnar dig aldrig .
du är det viktigaste jag har
.

jag älskar dig bbästavän / cassandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0