.

Varför spricker allt när jag mår som bäst,
jag älskar dig & det vet du, men du kanske inte vill se.
se att jag försöker över hela mitt hjärta
& att du verkligen betyder för det gör du verkligen
jag har aldrig känt såhär förut , jag är kär på riktigt ,
är det sanning , när du säger att du med är kär?
har aldrig haft det så jävla bra som jag har det med dig,
jag har aldrig mått så bra i någons närhet som jag gör i din.
Jag har aldrig känt känslan av kärlek så stark som jag gör för dej.
Det är sällan man blir kär, men jag är det.
Det är sällan man får den man vill ha och älskar, men jag fick det.
Men det är nästan alltid nägot är fel med allt som känns så rätt


- förlåt ,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0