en förjävlig vecka

hej ,
aso jag vet inte vad jag ska skriva . jag har aldrig mått så dåligt som jag gör idag.. jag fick min lärare och grååta idag och det är några jävla fitter, som går i min klass som typ hållde på och slåss och allt , jag orkar inte mer , ska fan inte ta deras jävla skit längre !..

efter skolan idag komde mammi och hämta mig , togde den där sprutan för livmoderhalsecancer eller vad han heter. sen typ åkte och la min mobil på lagening! sen åkte jag hem och nu sitter jag här och ska snart käka.

ikväll ska jag sova hos alice, myys.
sen imorn blir det att vara med alwa.
söndag bio med cassandra, alice i underlandet eller vad han heter.

ska kolla resa till stockholm med , jag och amelia ska upp dit på påsklovet!
sälen på onsdag då, händer mycket nu.! ska redovisa st 12 i sv för jag är bäst nästa vecka :))


jag måste bara ge er ett tack , ni som alltid finns där för mig och jag hoppas ni vet vilka ni är . jag uppskattar allt ni gör <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0