bästavän

BÄSTAVÄNSKAPSTEST

Du heter: Clara Eriksson                  Du väljer: Amelia Hawborn Pettersson
Hårfärg: brunt                                Hårfärg: brunt
Ögonfärg: grönbruna                       Ögonfärg: grönbruna
När och hur träffades ni? typ när jag var åtta och hon nio , på någon dans
Har ni alltid roligt när ni träffas? Alltid
Dela med er av något pinsamt ni gjort? Haha orkaa vi har gjort mycket pinsamt
När pratade ni senast? Typ idag
Vad pratade ni om? Allt.
Träffas ni varje dag? typ
Delar ni allt med varandra? jaa
Har ni gråtit inför varandra? m
Säger ni jag älskar dig till varann? Ja, ja älskar dig
Det roligaste ni gjort tillsammans? Vet inte vi har gjort mycket kul!
Det tråkigaste ni gjort tillsammans? Typ kanske .. vetitne
Tror ni att ni föralltid kommer vara vänner? Det hoppas jag <3
Kan du vara dig själv med henne/honom? japp
Har ni någon låt som stämmer in på er? mark in clark&massa andra
Kan du henne utantill? m
Kan hon dig utantill? hon vet allt om mig..
Är hon en bra bästavän?annars skulle hon inte va min bästavän?
Kommer du aldrig släppa henne? aldrig.. ja var nära på att göra det en gång, men aldrig igen.
Älskar du henne mest av allt? av allt som finns på jorden, ja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0