att älska och älskas , på riktigt.

du lärde mig hur det är att älska någon på riktigt, du visade mig var kärlek var,att vara kär&känna kärlek tillbaka, du visade mig att man kan få så starka känslor på bara ett litet tag, du gjorde mig lyckligt, vilket jag inte vart på riktigt länge. du gjorde mig hel och fyllde i den där biten som var borta i hela mitt liv. du gjorde så jag fick en annan syn på livet, och började tro på kärlek. du fick mig att tro att det finns en chans när man tror det är slut. när jag var med dig började hoppas på det omöjliga som sedan gick i uppfyllelse, du gjorde så jag mådde bra igen och kände mig trygg i någons armar, du gjorde mig till säker och fick mig att lita på killar. du var den som förändrade hela mitt liv, den jag älskade&älskar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0