äkta vänskap

 

HEJ ALLA SÖTA LÄSARE!

Igår orkade jag inte uppdatera.. men jag var iallefall på lunchen med Cassandra, Arlinda&Kajsa på mc igen.. Efter skolan hade jag ph och sen åkte jag och cassandra till Maxi :D Vi fickade och jag åte semla hon åte chockladboll, sen köpte vi nagellack :D VITT! Det är fint ! Sen drog vi hem till henne och var där, färga hennes hår för jag är bra ! Sen va jag tvungen och dra. Så jag gick till hållsplatsen och sen han bah: 20.30 på bussgrejen och på datan stog det: 20:37 så jag missa den ;ss Men men , sen komde mammi och hämta mig. Vi åkte hem och jag typ åt .

bbästavän                                    lexian . cassandras hunden :D
 

Idag vakna jag , var hemma från skolan..sen komde det 5 tjejkompisar hem till mig och tröstade mig för jag var lessen. Det kallas äkta vänskap. Och jag måste bara säga att ni är underbara allehoppa !

Ska ringa amelia nu sen får vi se vad jag gör.. har egentligen dataförbud men men..

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0