tillbaka !

Heeeeeeeeej !

Har ni saknat mig och mitt bloggande? aja.. det tror jag nog
Har ju vart iväg med amelia väldigt länge i skärgården , vi sov i tält och allt, dö mysigt det va :)
Grattis på midsommar i efterhanden alla , haha
Jag är ju för söt
massa, massa bilder kommer imorn eller något!

Idag kom vi iallefall hem typ 5 sedan åkte jag och amelia drekt till henne och jag sover här i natt, imorn med tror ja :)
Imorn blir det nog till någon sjö och bada eller så, nu är det riktigt sommar nu :')
sportscamp snart med , det händer mycket nu
Vi ska duscha nu tror jag sedan se film så bloggar imorn och lägger troligtvis in bilder så med ,
Puss på dom söta !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0