sommarlov / bror 15 år !

JÄVLAR....? Jag suger KUK på att uppdatera, det är fan inte klokt !
Kommer inte kunna skriva så mycket i sommar heller... Jag kommer ha massa kul för mig då ?
Men men ,idag blev det sommarlov för kunskap skolan, grät en skvätt för våran lärare kommer lämna oss,
Aja . Igår var jag hemma, feber, mensverk, ont i halsen, frossa, Hur många anlednignar finns det, jag kan säkert räkna upp några till ?
Sedan imorse kom jag till skolan, mötte arlinda&cassandra och gick upp till klassrummet, vi hade samling och fick "BETYG" sedan gick vi till Renströmmen där allt skulle hållas,
9orna hållde tal och rektorn sedan var det sommarlov.
När vi hade sagt hejdå till alla gick vi tillbaka till skolan, fixade oss och jag kramade hejdå till alex och några, sedan drog Paula, Arlinda, Cassandra, Michaela och jag in till stan , satte oss på Wanes Coffe och fikade lite, satt där till typ 1 eller 12 då kom mammi och hämtade oss, vi drog hem till mig och tog det bara lugnt, sedan senare på kvällen drog dom två, Jag skulle fölt med amelia till folkparken men pga jag är fortfarande lite sjuk så blev det inte så... Sedan fyllde min bror år idag också, 15 ÅR! Det kom släckt och massa , vi åt tårta men jag sovde mest, haha. Imorn hoppas jag att jag är piggare så man kan göra något av lovet, Puss hej ! Tack för en underbar dag alla !

Kommer säkert mer bilder någon annan dag, från Paulas/Michaelas kamera.
Prickarna framför mitt ansikte är för jag ser väldigt konstig ut.














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0