pannkakor med sylt på :D

Jag suger på att blogga, so what?
Men jag har inget att skriva om typ..? Jga är hemma hela tiden, solar på trägården, väntar på bättre tider? roligt? Naa, men igår kom cassandra en stund vi kolla lite film sedan drog hon hem när det började bli mörkt, jag saknar amelia min älskling... så fort jag blir frisk ska vi till MoooooN med hennes farmor :D HAHAH det blir nog bra, vi ska va idag för hon ska komma till mig , jag är fortfarande lite sjuk så jag kan inte åka överallt men jag kan därimot ha folk här , har typ nyss ätit och ska nog sola lite idag.
ska sluta ta penselinet på typ måndag eller söndag tror ja? Roligt att stanna hemma hela helgen va? Men när jag blir frisk då jävlar! HAHA, sen är det ju midsommar nästa helgen, men helgen efter det får ni höra av er om ni vet någon fest eller något, ha det så jävla bra, kanske bloggar sen om jag har tråååk . HEJDÅ SWEETIES!


amelia älskliiiiing, minnen till låten va va va?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0