fått diagnosen halsfluss.

MEN TJAA
har vart dålig i snart en vecka, mamma och jag har vart hos läkaren många gånger och idag konstaterade dom att det inte är hals fluss jag har utan något annat, men jag har tagit penselin i tre dagar och ska fortsätta i typ sex till så kommer det säkert bli bättre, här får ni andledningen varför jag inte kan ses och så med ...har även haft typ 40 grader feber, fyfan...
Bra sommarlov inte sant? jag har även smittat amelia.. va ju med henne för några dagar sedan hon sov här och bilder på det kanske kommer sedan, hon blev iallafall med smittad och ligger nu i sängen med feber , förlåt mig ! :( jag är så väldigt lessen, men ska strax sova och sedan när jag och amelia är friska ska jag sova hos henne en hel vecka, :D

Midsommar blir med båten i skärgårn med amelia och familj och vänner, tyck vi är töntar men ni är bara avensjuka för det kommer bli så sjukt kloooockreeeeent, SÅ FUCKU MOTHERFUCKERS, SKAFFA ETT LIV

BYE BITCHES!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0