inte skrivit på en hel vecka..?

Heeej alla älsklingar!

Har ni saknat mig? Jag har vart på sportscamp nu i en hel vecka , visst det fanns datorer där men jag hade inte tid att blogga så fullt upp som vi hade, klockren vecka med bästa vännerna! Minnen man aldrig glömmer
Klockan är typ elva nu och jag ska upp klockan 9 imorn,har letat kläder till imorn nu men jag har inget? allt är för litet, när jag får mina pengar ska jag köpa massa nya kläder, imorn ska jag va inne på stan vid ett och träffa cassandra och måste duschat innan, och jag tar så lååångt tid på mig när jag fixar mig men men , nu vet nu att jag är tillbaks iallafall.
Bilder och massa sånt kommer imorn på bloggen och kanske facebook , så kolla imorn
Ha en underbar kväll alla ! :D

pussen på er bitches !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0