en underbar vecka

Hej alla sötnosar !
Jag har inte bloggat på dö länge, men jag har haft så mycket kul för mig , en hel vecka med gumman och allt xd


Onsdag 23/6:

sov hos amelia på tisdagen , sedan åkte vi till mig och på kvällen drog vi och åt pizza typ va ute ett tag, in till stan och så sen typ hem,


Torsdagen 24/6:

Vakna tidigt, fixa sedan drog vi direkt med bilen till söderköping och sedan ut med båten :D


Fredag 25/6:

Båten och midsommarafton !


Lördag 26/6:

Båten !


Söndag 27/6:

På väg hem, på kvällen cyklade vi till amelia och va hemma hela kvällen :)


Måndag 28/6:

Vaknade hos amelia, sedan drog vi till Marby på kvällen, fiska och så ! Mysigt !:)


Tisdag 29/6:

Va hos Amelia, drog till Marby på kvällen igen, bada, sola och hade det gött :D Drog hem på kvällen , kolla på massa disney men jag somnade :( HAH


Onsdag 30/6:

Igår sov jag hos amelia igen, idag har vi vart barnvakt och så typ inte gjort något, Ikväll är det biodags så vi hörs ikväll :D

Pusshej , Nu kommer massa bilder !














































Nu har ni entligen fått bilderna :) Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0