nackspärr :'(

i tordags sov jag hos cassandra ssom jag tidigare sa, för vi skulle upp tidigt och åka skridskor dagen efter .
sen så gick vi upp och tog bussen till stan och sen till himmelstalund, åkte lite och så.
sen åkte jag med henne hem och somna i hennes knä sen väckte hon migoch bara:
- clara, du ska ta bussen om fem minuter.
så jag fick skynda mig
sen mötte jag alice på bussen , och vi snacka och så. helt ofix. förlåt!
åkte hem och senare på kvällen skussa pappa mig till julia för jag skulle sova där, sen kom alex och vi va där, åt tacos och köpte godis
sen såg vi på en döbra film som hette: taken.
den handla typ om en farsa som hade en dötter som blev prostituerad och så.

men men, sen imorse när jag vakna och vred på huvvet så hade ja dö ont så mamma kom och hämta mej , nackspärr kallas det.
åkte hem sen till moster som fyllde år, mådde lite bättre
sen fråga majje om jag kunde sova hos henne, oh då tjata jag på mina föräldrar men dom sa nej oh sen börja vi bråka, men nu ropar dom för vi ska käka.


puss&kram!


där vi åkte skriskor ( himmelstalund)


cassandra, agnes, leila, kajsa, arlinda&ida


min mat


julia


jag


julia&clara


Kommentarer
Postat av: cassandrathörnqvist

jo, ja äe ju såå fin i hjälm oh så -.-

2010-02-21 @ 03:08:52
Postat av: paula

saknar er !<333

2010-02-21 @ 16:10:33
URL: http://paulab.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0