johannas skämt !

skämt 1:

- såhär var det, min vän ringde hem till mig och frågade vad heter elvira i efternamn?" jag svarade "hon heter kotte" fast jag visste att hon inte hette så.  min kompis lade sedan på och ringde hon elvira  o frågade , heter du kotte i efternamn ? elvira svarade nej  jag hhetér granqvist men du kanske förknippar mig med kottar efter det finns kottar i granar .
HAHAHAHHAHHAHAHA

skämt 2 :

-aee jag har ätit för mycket godis och chips jag måste göra mina dubbelhaka övningar för det har min läkare sagt eller vänta.. vilken läkare ?
hHAHAHAAH

// johanna

Kommentarer
Postat av: johanna

saknar sönder , tjejkväll igen snart?

2010-09-08 @ 21:08:01
URL: http://johannatown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0